fredag 23 december 2011

Tutorial- Winter Nails!

Hej! Det är jätte mycket som ska göras så här dan före julafton, men jag fick en ledig stund nu! Jag ska senare sätta mig och göra mina julnaglar (och min mammas) bilderna lägger jag upp senare ikväll. Här kommer iallafall min tutorial!

           1. Börja med baslack och basfärg ( en jätte ljus blå blir fint!)färgen är ljusare värkligheten!

                                            2. Måla sedan ett vitt kors vart du vill på nageln.

                             3.Måla sedan ennu ett kors över så det blir en stjärna. (Som på bilden!)

                            4. Måla sedan små sträck längst ut på kryssena, som på bilden!

                        5. Måla lite små kryss och prickar i bakrunden som ska föreställa snö!

                                                          6. Baslack, KLART!

1 kommentar:

  1. jätte fin jag är också ganska duktigt på att fixa naglar och jag har jätte långa naglar på lillfingret och ringfingret dom är nästan alltid fina och långa de andra är också långa men inte fina för jag brukar riva saker med de fingrarna, när jag menar men att riva då menar jag att jag använder mycket dom fingrarna XD XD XD XD

    SvaraRadera

Kommentera gärna, även om du inte har ett id. Välj bara namn/webadress eller anonym så funkar det!